UMAR


Alhamdulillah.. 7 Mac 2014 genap setahun Allah SWT pinjamkan aku dan suami anak yang tak banyak perangai, baik dan comel dalam hidup kami suami isteri. Yang telah menceriakan kehidupan kami. Dan menambah lagi kasih sayang antara kami. Semoga aku dan suami dapat memberi kasih sayang dan ilmu yang berguna pada Muhammad Umar Hadif sehingga ke akhir hayat.

Mama dan ayah harap semoga Umar menjadi anak yang soleh, bahagia dan berjaya dunia akhirat, yang dapat membanggakan keluarga, sayang mama dan ayah dan membesar dengan sihat.

Aku wish dekat FB.

Aku tak celebrate pun birthday Umar. Sebab bagi aku dia kecil lagi, tak tahu nak tiup lilin. InsyaAllah panjang umur dan murah rezeki, umur dia 2 tahun aku sambut. Tapi aku belikan hadiah je untuk Umar. Share dengan ayahnya. Tricycle ni dah lama Umar suka. Macamana aku tau dia suka? Sebab setiap kali pergi kedai barangan baby Manjaku Baby kat Sri Gombak tu, bila lalu bahagian basikal dia mesti nak naik basikal kat situ. Lepastu makcik sedara dia ada tricycle ni, Umar naik sampai tak nak turun. So aku decide dengan En. Suami untuk belikan Umar tricyle ni bila dia genap setahun. Lagipun basikal ni boleh tahan sampai umur dia 3 tahun. Kan dah jimat kat situ. Hihihi...



Sekian...


No comments:

Pink Cherry