...PerSEDIAAN KaHwin.... Seminggu sebelum majlis

Dalam seminggu sebelum majlis, 90% sudah siap. So balance lagi 10% tu hanya tinggal benda-benda kecil yang aku nak kena settlekan. Antaranya

1) Beli bekas door gift & isinya

- door gift aku adalah makanan. So tak boleh beli awal-awal. Takut rosak atau busuk

-ni salah satu doorgift untuk kanak-kanak-

2) Hiasan Bilik Tidur

- Bilik aku dihias sepenuhnya hasil kreativiti mak aku sendiri. Dari menjahit langsir, alas katil(guna yang masa tunang) dan bunga-bungaan, semua mak aku yang buat. Sangat simple okey.. Atas permintaan anakanda tercinta.. heheh

-abaikan barang2 yang selerak tu okey-

3) Fitting baju sanding & malam berinai

- Di sebabkan aku punya badan sangatla "comel" & slim, so aku kena fitting 2 kali. Dan sebab baju tu aku sendiri punya design yang aku tengok dari majalah pengantin dan aku just tambah-tambah untuk nampak lagi menarik, so aku nak hasilnya sangat memuaskan aku.. Vavooommm..


4) Kad Kahwin

- Ada permintaan last minute dari kawan-kawan tersayang yang nak kad. So aku kena post kepada mereka sebelum wedding aku bermula.


5) Macam-macam

- Yang macam-macam ni, banyak sangat. Yang kecil-kecil je. Contohnya, bunga manggar, signboard rumah pengantin, confirm, remind & call balik khemah, PA system, kompang , pakai inai dan banyak lagi.

-sedara-mara pakat pasang bunga manggar-

-pakai inai-


P/S : Next post aku akan cerita pasal wedding aku okey.. So sabar menanti.. L.O.V.E

No comments:

Pink Cherry