Kerja di kala bosan

Tiada apa yang menarik untuk permulaan awal bulan Julai ni. Cuma sekarang heboh tentang cerita Perhimpunan Bersih yang akan di adakan pada 9 Julai 2011. Aku pun malas nak ambil pusing sangat hal politik sebab semuanye menjengkelkan hati dan perasaan aku. So baik aku berdiam diri. Cuma kenalah aku menjalankan kewajipan aku kepada Negara dengan mengundi pada pihak yang berlandaskan Islam. Eh, aku bukan nak cerita pasal politik kat sini kan..

Hari ini sebab aku bosan, jadi aku berjalan lah dari meja ke meja kawan2 office aku. Tetiba aku ternampak spek mata. Dalam otak aku “Elok gak kalau aku snap 2-3 keping ni. Leh masuk dalam FB. heheheheh”. Tanpa melengah masa aku duk berposing depan camera handphone aku. Pastu aku edit kat www.picnic.com. Website ni pun aku dapat dari member aku yang aku cilok dia nye spek mata tuh. Dan inilah hasil dia dari aku yang baru2 nak berjinak dalam edit-mengedit gambar ni.

-bila pula aku jadi putih ni?-

Masa aku study dulu ada juga aku belajar guna Adobe Photoshop. Tapi basic aje lah. Nak install balik software tu aku malas sebab berat sangat dan makan ruang dalam laptop aku. Apa-apapun ini lah cerita aku untuk awal bulan Julai ni. Tak menarik pun.






P/S : Takde kerja pun bosan, tapi kalau asyik mengadap kerja yang sama pun bosan juga.. hurmmm

No comments:

Pink Cherry