My E-Day

Aku nak share sikit gambar-gambar semasa hari pertunangan aku dengan Encik Tunang. Walaupun dah dekat 2 bulan kami betunang, baru hari ini aku sempat nak upload dalam blog aku ni.

Sebelum itu aku cerita lah serba sedikit tentang aku dan dia. Aku berkenalan semenjak tingkatan 4 sebab kelas sama. Masa tingkatan 5 dia memulakan bibit-bibit cinta. Aku memang jual mahal lah sebab masa tu aku ramai kawan lelaki dan aku malas nak serius.. Mendengar nasihat kawan-kawan dan guru aku terima juga huluran cinta dia sebab memikirkan nak SPM. Pelikkan. Sebenarnya dia ada masalah disiplin dan pelajaran. Sebab itu aku terima cinta dia. Konon nak tolong dia dalam SPM la. Tapi Alhamdulillah SPM dia lebih bagus dari sebelum ini. Seperti hubungan orang lain, ada suka, duka, gaduh, benci, sayang dan macam-macam rasa aku harungi hubungan ini.

-masa aku tingkatan 5, budak je lagipun-

Setelah lebih sembilan(9) tahun menyulam cinta, pada 1 Mei 2011 aku telah menjadi tunangan orang. Aku rasa sangat gembira. Aku berharap agar hubungan kami berkekalan dan bahagia hingga ke akhir hayat.

-masa make-up-


-hasilnya-


-barang-barang hantaran-


-waktu yang sangat mendebarkan-


-akhirnya aku menjadi tunangan orang-



P/S: Semoga dia sentiasa menyayangiku
'You come to love not by finding the perfect person, but by seeing an imperfect person perfectly'

No comments:

Pink Cherry