Cuti Kahwin

Hari ini last aku kerja sebagai gadis bujang..
So aku bercuti selama 6 hari bekerja..
07.03.2012 hingga 14.03.2012
Selebihnya mungkin aku ambil unpaid leave
Untuk terus gi honeymoon..
Tak pasti di mana.
Yang pasti PANTAI
Last minute decide.

Sebenarnya cuti aku untuk tahun ni ada banyak lagi
Ada 16hari + balance tahun 2011 ada 3 1/2 hari.
Tapi sistem kat office ni kira cuti untuk tiap-tiap bulan
16hari/12 = 1.333/month
Teruk betul aku rasa sistem ni.
Susahlah kalau orang nak kahwin ke bagai.

Sepanjang bercuti tu nanti, aku tak boleh nak update blog ni.
Sebab kat rumah takde internet.
Handphone pun tak canggih.
So berkulat la kejap blog ni.

Tapi balik jer dari cuti, aku akan update gambar kahwin aku.
hurmm.. seram la pula.. Lagi 3 hari..
Nervous sangat..
So, kepada B2B yang follow blog i, see you next week or another week.. heheheheh
Doakan majlis aku berjalan lancar yer..
Harap sangat doa kalian..
DAN anda dijemput hadir majlis aku nanti..




P/S : Selamat menjadi Puan Jue kepada diri sendiri.. L.O.V.E

No comments:

Pink Cherry