Meatballs IKEA


Hari ahad haritu aku pergi ke IKEA sebab nak hantar dulang hantaran yang telah disewa. Penyewa namanya Cik Balqis yang bakal menamatkan zaman bujangnya pada 9 June ni. Dia duduk kat Shah Alam. So kami decide jumpa kat tengah-tengah iaitu di Damansara. So sesiapa yang nak sewa dulang hantaran boleh click SINI okay.

Alang-alang dah sampai ke IKEA tu, aku yang sangat ‘mengidam’ nak makan makanan yang agak famous kat situ. Sebab selalu je kat blog-blog dok sebok pasal meat ball IKEA ni. Jadi merasa la juga aku makan benda alah tu sambil belanja adik dan En. Suami. Memang sedap tapi agak muak bagi aku yang berselera makanan Melayu ni kan. Makan 5 ketul pun aku dah muak. Kesian kan aku. Macamana la nak makan selera Western ni.. Adoi..

Beratur bukan main panjang lagi. Disebabkan aku 'mengidam', aku gagahkan juga beratur. Dekat 1/2 jam gak la aku beratur. Adoi...

-Swedish Meatballs-

-chicken wing-

-Swedish Dessert-

-En. Suami berambut baru yang menampakkan beliau sangat gomok huhhu-

1 comment:

ajax85 said...

nmpk sedap je mknan itu..heheh

Pink Cherry