Sewa Dulang Hantaran

Tetiba hari ini aku nak buka business pula. Sewa dulang hantaran. Yolah kan. Dulu masa aku bertunang dulu my mum sebok nak beli dulang ni. Bila fikir balik, sapa lak yang nak kahwin lepas ni kalau aku beli. Tapi my mum cakap cousin aku kan ramai perempuan. Sewa je la kat mereka-mereka tu. Tak pun kengkawan ramai. Nak tunggu adik bongsu aku, dia baru je Darjah 6 tahun ni. Lagipun bukan duit aku pun. Duit my mum.. Hahahahah Kepada bakal pengantin, sesiapa yang nak sewa dulang pengantin jenis yang kat bawah ni, bolehlah email atau mesej aku kat FB. Harga boleh dirunding. Tak mahal pun.






Dulang ni ada 7 unit jer. RM7.00/unit.


Cara-cara nak sewa

1) Email aku (jue_on85@yahoo.com) atau PM aku kat FB
- Nama
- No. Telefon

- Email

- Alamat


2) Pastu kita nego harga macam mana


3) Then bagi aku deposit RM50.00 dulu sebab takut hilang atau rosak. Kalau takde apa-apa aku akan pulangkan balik deposit ni.


4) Penghantaran untuk area KL, Gombak dan kawasan yang berdekatan je. Kalau luar dari kawasan, elok datang ambil sendiri je.


5) Buat pembayaran

No comments:

Pink Cherry