Penat

 

Semalam aku EL setengah hari (petang). Alasan?? Sebab aku dah penaaaatttt sangat. Tak tau penat tahap apa. Yang aku tau, kalau aku letak kepala memang terus pengsan. Pukul 12.30pm aku terus start motor dan balik rumah. Samapai rumah, buka je pintu, aku menangis mengongoi-ngongoi macam budak. Pernah tak korang letih sampai nangis?? Aku pernah..

Sebelum ni letih juga, biasala dah ada anak kecil. Masa tidur tu kena korban untuk berjaga malam demi anak. Tapi letih semalam maybe sebab aku puasa, buat kerja rumah, berjaga malam, bangun sahur dan tak cukup tidur. Tenaga aku banyak guna.

Dengan pakai baju kerja, aku terus letak kepala dan ZZZzzzzzz... Sedar-sedar dah pukul 4.30pm. Boleh.. Berapa jam aku tidur?? Dalam 4jam. Tu pun rasa nak sambung tidur lagi. Tapi memikirkan nak kena masak untuk berbuka, aku terus bangun. Baru rasa fresh. Badan dah ringan sikit.



No comments:

Pink Cherry