Finally


Dah dekat 5 bulan aku menanti dan mengharap.. Akhirnya aku dapat apa yang aku idamkan.. Ceewaahh.. Sepanjang aku preggy ni, Alhamdulillah takde permintaan pelik dari aku kat En. Suami. Cuma 1 benda ni jer yang aku nak. Tu pun penat aku kumpul duit. Tapi bila dah cukup duit je, ada benda lain yang aku kena beli.

Aku ni bukan jenis yang suka pada benda yang terlalu mahal tapi takde kepentingan. Masa hantaran kahwin tu pun sebab aku rasa aku akan guna benda tu sampailah dah buruk. Gitu kan.. Bukan aku ni kedekut, cuma aku tak suka membazir. Tapi kalau bab makan, kau cakaplah kat mana. Mahal sekalipun aku akan pergi asalkan sedap. Kalau tak sedap kau rasa worth it ke nak bayar mahal?. Macamtu juga benda-benda wanita ni. Macam handbag, baju, perfume dan cosmetic. Aku akan beli bila ada kepentingan dan waktu SALE.

Aku tertarik dengan benda ni pun sebab adik ipar aku. Nak tau apa yang aku harapkan sangat tu?







-Love Chloe by Chloe-
Benda alah ni la yang aku idamkan tu. Bau dia sangat soft. Macam baru lepas mandi and kita pakai bedak gitu. Benda ni kalau tak silap kat Malaysia bagi aku mahal. Dekat RM400 gak la. Haritu aku ada kirim kat member aku yang pergi Singapore. Sebab aku tau perfume kat sana memang sangat murah. Tapi dia cakap takde. Last-last aku suruh dia beli Pure Seduction By Victoria Secret je.

Perfume ni aku beli kat Cheap Original Perfume kat dalam FB. Murah sangat. Kalau bukan original dia akan pulangkan balik duit kita. Aku ni jenis yang tak berapa nak percaya kalau beli barang mahal secara online. Nasib kedai dia dekat je dengan rumah aku. Dekat Tesco Selayang. Kebetulan hari Jumaat lepas dia ada display kat wall FB, so aku terus pergi beli semalam dengan En. Suami. Alang-alang beli barang dapur sekali kat Tesco tu.



P/S : Lepas ni dah ada anak, tak boleh la nak membazir sangat kan. Kena pentingkan anak dulu. Melabur untuk masa depan anak-anak. 

1 comment:

afendi ariff said...

Tahniah Jue....
Dah besar dah haaaa....
Heh!

Pink Cherry