3 Month

Alhamdulillah. Dah 3 bulan umur anak aku. Semoga Umar membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik. Cepat je masa berlalu. Rasa macam baru semalam aku mengandung. Bawa perut yang tak berapa nak besar.. 

Sekarang Umar dah pandai berborak dan menegur. Tapi borak cakap dia ler. Bila kita borak dengan dia, senyum lebar je. Kadang-kadang gelak. Tetiba rindu kat Umar. Pastu suka sangat hisap jari dia. Kalau dia geram habis sepenumbuk dia masuk dalam mulut. Adoi. Besarla mulut kau nak.. Lagi satu dia dah kuat merajuk. Kalau lambat kasi susu mulalah merajuk. Nangis ngada-ngada. Geram jer, rasa macam nak gigit je pipi dia yang tembam tu.

Aishh.. Bila la aku nak rajin buat entry pasal bersalin.. Mood tak sampai lagi. Sekarang mood cerita pasal anak je. Kalau kat depan PC tu, asyik search barang-barang baby je la aku. Hari minggu lepas, 3 pasang baju aku beli, hari Selasa aku beli online set romper, semalam sepasang aku beli. Adoi, habis duit beli baju Umar je kerja aku. Excited kan. Anak 1st katanyaaa..

Okla, nak buat air untuk minum petang jap. Biskut Hup Seng cicah Milo.. Sedapnya.. Makan je la kerja kau Jue. Mana tak berlapis perut. Punggung dah makin melebar.. Kena diet ni.. Tapi nak juga biskut cicah Milo. Okay, BYE.

- Umar dari umur sehari ke 3 bulan -

No comments:

Pink Cherry