Tak Sihat

Selama 3 bulan, ni 1st time anak aku tak sihat. Kesian aku tengok Umar. Rasa macam biarlah aku yang sakit. Dia kan baby lagi. Tak tau nak buang hingus and kahak dia sendiri. Nak je aku sedut kahak dia. Kalau hingus tu boleh beli penyedut kat kedai bayi. Kahak? takkan nak sedut kat klinik. Tak sampai hati aku..

Tapi Umar anak yang baik. Dia tak meragam pun. Sakit-sakit pun dia aktif. Kuat minum susu. Makan ubat pun tak sembur-sembur. Dia telan je. Alhamdulillah. Mama sayang sangat dengan Umar... Cuma aku la risau sangat kat dia. Kejap-kejap bangun tengok dia. Nangis aku.

Semoga Umar cepat sembuh. Mama dan ayah sayang Umar sangat-sangat.

budak tak sihat beraksi. sian anak mama. cepat sembuh yer sayang
P/S : Tetiba aku rindu kat Umar.. Uwaaa.. cepatlah 5.30pm..

1 comment:

YUS said...

Cantik la jue! Pelan2 cari baju ngan tudung... insyaALLAH, niat baik, mesti dipermudahkan!

Pink Cherry