Melepas...

Uwaaaa....
Melepas aku..

Semalam aku dengan En. Tunang gi makan kat AP Ayam Penyet.
Cari tempat duduk..
Pastu order apa yang nak di melantak..
Sampai je makanan, aku gi lah basuh tangan
Sebab nak makan guna tangan. (Orang Melayu kan)..hehehe..
Pergi kat sinki, sempat menoleh kat meja tepi sinki.
Ehh.. Macam kenal mamat hensem ni..
Tapi kat mana aku pernah tengok dia..
Sambil basuh tangan aku berfikir..
Balik ke meja dan " Eh, Ady Putra tu!"

Wahhh... hensem nya dia..!
Aku cakap dengan En. Tunang yang aku nak bergambar dengan dia
Kebetulan pula handphone En. Tunang battery weak.. aduh
Handphone aku tak boleh sebab pixel dia kecik
Macamana nak upload kat FB nanti..
Akhirnya aku hanya terkulat-kulat tengok dia dari jauh je
Frust tak ingat... uWaaaaaaaaaaaa

Biodata Ady Putra

Ady Putra atau nama penuhnya Mohamed Hadi Putera bin Halim ialah seorang pelakon Melayu Malaysia. Beliau dilahirkan pada 26 Februari 1981 di Singapura. Perjalanan karier Ady bermula di Singapura sebagai model , pelakon dan pengacara di Suria TV Mediacorp. Sekarang tinggal Kuala Lumpur untuk meruskan kerjayanya sebagai pelakon TV dan filem handalan di Malaysia. Kelihatan dan suara beliau sama seperti pelakon bernama Erry Putra. Tetapi beliau bukan adik-beradik. Pertama kali berlakon, beliau pernah dikenali sebagai Hadi Putera apabila belum bermula di Malaysia. Beliau adalah anak bongsu daripada 3 beradik dan kelulusan dari Institut Pendidikan Teknikal Singapura dalam bidang Kejuruteraan. Beliau sudah berkahwin dan masih belum dikurniakan cahaya mata.
(Info ni aku dapat di sini)


P/S: Love u... (Pstttt.. Nasib u dah kahwin)
Zodial kita sama la..heeeeee

No comments:

Pink Cherry