Memendam Rasa

Arrggghhh.....
Aku tak suka dengan perasaan aku sekarang.
Sepatutnya dari dulu lagi aku luahkan.
Kalau aku nak luahkan sekarang aku takut
Aku takut semuanya akan jadi pelik.
Aku takut nak menghadapi lepas apa yang aku luahkan.
Aku takut kalau orang akan menjauh dari aku.
Aku serba-salah.

Korang pernah tak rasa macam aku rasa?.
Nak luahkan tapi tak berkesampaian.
Tak sesuai dengan keadaan dan situasi.
Apa yang patut aku lakukan sekarang?

Simpan je perasaan itu??.
Aku bukan jenis yang macamtu.
Sebab aku tak reti menipu.
Sebab aku sangat berterus-terang.
Sebab aku sangat jujur(poyo je).

Selagi aku tak luahkan.
Selagi itulah aku akan memikirkan.
Perasaan tu akan sentiasa menjerut aku.
Membuat aku rasa serba-salah.
Dan aku akan bersedih.


P/S : Harap perasaan ini akan segera pergi dari hidup aku. Letih sangat dengan perasaan ni.

No comments:

Pink Cherry