Biadap..

Hurmm...

Nak kata busy sangat, tak pun.. selalu je aku tengok bergayut..
Kerja selalu je silap dan tak ikut date yang sepatutnya.
Yang jadi mangsa orang yang bawahan ni.
Nak kata aku perfect tak juga. Tapi aku akan cuba buat walau aku tak berapa tahu
Walau bukan kerja aku.
Dan kerja dia hanya tau, "minta tolong kejap".
Bila orang tak dapat nak tolong, mula nak marah.
Itu ker cara minta tolong?? Kalau minta tolong, kena ikhlas. Baru orang ikhlas nak tolong.
Jangan tau nak marah kalau orang tak boleh tolong.

Bila orang tegur cara kerja dia, tau nak melenting
Konon aku paling penting dalam office ni.
Kalau aku takde, semua orang susah.
Pergi mati la kau..

Lain kali pergi belajar macam mana cara nak minta tolong dengan orang cara baik
Macam mana cara nak hormat orang.
Jangan hanya rupa jer elok, tapi dalam.. hurmmm..
Bukan aku tak nak lawan, cuma aku malas nak besarkan satu hal.


P/S : Tapi kali ini aku lepaskan kau sebab tadi boss ada depan aku. Kalau tak kau tau apa akan terjadikan. Bukan kali ini jer aku sabar. Tunggu sebab kau dan aku juga manusia.

No comments:

Pink Cherry