Selama 27 tahun aku hidup...

Selamat Hari Lahir buat aku yang ke-27 tahun.. Semoga diberikan kesihatan yang baik, dipermudahkan rezeki, bahagia bersama orang tersayang dan family dan semoga tahun ini aku dapat berubah menjadi lebih baik dari sebelum ini.

Tahun ini last birthday aku bujang. Lepas ni sambut dengan En. Suami pula kan.. Tahun 2012 ini adalah tahun yang terbaik buat aku sebab :

1) Cinta kami selama 10 tahun akan bersatu dengan ikatan perkahwinan. Semoga kami bahagia hingga ke akhir hayat dan dikurniakan cahaya mata yang sihat dan soleh/solehah..

2) Aku akan ada family baru yang ramai, ada abang, kakak dan adik (ipar), 2 orang emak. Selama ni ada emak, ayah, adik lelaki 2 orang.. hehehe

3) 1st time sambut Ramadhan dan Hari Raya bersama En. Suami dan keluarganya.

4) Ada 2 kampung (walaupun kampung kami perjalanan cuma 20min, Lubok Cina dan Brisu)

5) Bermula episod baru aku sebagai seorang isteri. Kena jalankan tanggungjawab dengan sebaiknya.. InsyaAllah


P/S: Semoga apa yang dirancang akan terlaksana.. Amin.. Terima kasih Ya Allah..

No comments:

Pink Cherry