2 Mak

Semalam Hari Lahir buat 2 mak aku. Emak kandung and Mak mertua aku. Lahir pada tarikh yang sama tapi tahun lain iaitu 29 April.. Aku ingat kalau dapat duit kenaikan gaji boleh celebrate sama-sama dengan 2 mak. Hurmmm.. Apakan daya, takde rezeki pula.. So semalam aku celeb birthday mak kandung aku je dengan adik beradik dan En. Suami. Petang tu aku dengan En. Suami pergi beli kek dan satay jer.. So kat bawah aku share gambar yang sempat aku snap

-besday girl sexy sebab panas-

-besday girl tengah potong kek-

-aku (muka comot n berminyak) bersama anak buah-

-En. Suami yang makin boroi.. Oppss-

-ahli keluarga-

-juadah yang ada, kek dan satay-


P/S : Selamat Hari Lahir kepada Emak dan Mak mertua ku. Semoga sihat selalu, murah rezeki dan tabah melayan kerenah anak-anakmu ini.. Love both of you very the ketat-ketat (ayat blogger skang)

No comments:

Pink Cherry