Astro??? Beyond HD.

Masuk kali ni jer dah 2 kali orang Astro call aku duk promote Astro Beyond HD.. Aduh.. Aku bukan taknak tukar cuma aku taknak bebankan mak aku bila aku pindah nanti. Memanglah sekarang aku yang bayar bil Astro setiap bulan. Nanti kalau aku pindah, mesti rumah baru aku tu nanti aku pasang Astro juga. Sebab aku dah bincang dengan Encik Suami yang bil-bil ni aku yang akan bayar. Yang lain semua Encik Suami uruskan. Kata share kan.. heheh.. Abis rumah mak sapa pula yang nak bayar kalau bukan aku.. Adoii

Lagi 1, kat umah aku bukan la pakai TV LCD ke, LED ke bagai. Aku still lagi pakai TV cembung tu. Perlu ke aku tukar Astro biasa ke Astro Beyond HD.. ??


Jawapannya, aku terima dan setuju dengan pertukaran ke Beyond HD.. Bulan-bulan bil Astro aku kena tambah RM20.00 selama setahun. Kena cut la apa yang patut. Hahahah.. Padan muka aku, semua benda nak tukar.

No comments:

Pink Cherry