Kadang-Kadang V

Hurrrmmm....

"Kat sini sibuk, banyak kerja. Tak boleh ke tolong cakap kan aje"

Pernah tak kau fikir kenapa aku terus past line kat kau? Jangan terus nak melenting. Lain kali tanya dulu kenapa aku buat macamtu. Jangan fikir MOOD kau je. Mesti la ada sebab kenapa aku buat macamtu. Habis kau fikir kau punya kerja je lah? KERJA aku?

Selama ini dah banyak kerja kau orang aku cover. Cuma aku malas nak berkira. Pada hal gaji kau lebih sekali ganda dari aku. Tapi aku okey je. Sebab aku fikir itu rezeki masing-masing. Aku buat je kerja tu walau sepatutnya memang kerja kau. Bila time aku free atau tak banyak kerja bolehla aku cover kerja kau.

Asal? Kau orang dah lemak sangat ker sampai itu pun nak berkira dengan aku.. Hurmm... Aku pun bukan datang kerja ni goyang kaki je. Ada juga kerja walau tak sesibuk Engineer atau Draughtsman. Tak perlu nak tunjuk yang aku sangat busy...


Okey, cukup sampai sini. Yang penting aku dah rasa sangat lega sekarang. Bukan taknak lawan cakap tadi, cuma malas nak gaduh.

P/S : Diam tak bererti kalah.

No comments:

Pink Cherry