Mood

Mood aku sekarang tengah sibuk mencari quotation bagi Pakej Perkahwinan
Kalau boleh tak mahulah over budget. Biar sederhana tapi meriah.
Sebab ikut mak aku dia taknak buat kat dewan.
Katanya nak buat rewang kat rumah.. Gotong-royong dengan jiran-jiran.
Hurmmm.. aku ikut je sebab al-maklumlah aku ni anak tunggal perempuan
Anak sulung,cucu sulung.. aishhh.. susah la gamaknya.
Kang aku bantah kecil hati pulak. Dah niat mak aku agaknya nak buat meriah
Harap-harap meriahlah dan dapat memuaskan hati semua pihak, especially FAMILY aku

Tengah fikir lagi ni tema dan color apa yang cantik
Kalau ikut aku, aku nak color pink dan hitam
Tapi En. Tunang tak suka color pink.. So second opinion color biru turquoise dan hitam

(sorry yer pasangan pengantin, i bukan nak tiru design baju uols.. nak buat contoh color je)

Kalau tema pula, aku still nak cara kampung lagi.. terutama adat di Melaka.. 'berjulang'


Dan bunga api ini wajib okey.. heheheh

Hurmm... semua tu hanya perancangan.. harap-harap menjadi..



P/S : Kalau ada sesiapa yang membaca blog I ni ada kawan-kawan yang ada butik pengantin, bolehla tinggalkan alamat blog ker sebagainya kat comment I okey..

No comments:

Pink Cherry