Ragam : Bola II

Hurmmm..

Hobin Jang Hobin..
Yess, akhirnya pasukan yang aku pilih menjadi juara untuk Piala Malaysia 2011. Walaupun pada mulanya aku tak yakin dengan pasukan ni sebab terlepas 1 gol. Tapi berjaya menjaringkan 2 gol selepas itu. Thanks S Kunalan dan Hai-O. Sebab aksi anda berdua tak mengecewakan saya. Muaaaxxx... Disebabkan kemenangan itu juga saya tak perlu bercakap loghat terengganu harini. Hahaha.. Susahtu. Kalau nak soh den cakap nismilan den pandai la cikit-cikit.. huhuhu
Dan sebab kemenangan ini juga, aku bangun awal hari ini coz dah janji nak belanja budak-budak office level bawah makan nasi lemak (boli kat kodai yo) dan karipap (buatan mak ai okey). Aku buat ni semua sebab aku sangat HAPPY.. takde maksud lain pun.

Sebab nak tengok Final Piala Malaysia 2011, aku sanggup tak keluar dengan En. Tunang malam tu. Lagi suruh dia hantar aku balik awal sebab tak mahu ketinggalan untuk menyaksikannya.. See, betapa aku teruja dengan pertandingan ni. Dan keterujaan ini berhasil.. yeaahhh..



P/S : Sorry la yer Kak T...

No comments:

Pink Cherry