Ragam : Bola

Bagi kelayakan separuh akhir untuk Piala Malaysia 2011 baru-baru ini, Pasukan Selangor menentang Terengganu. Dan T-Team menentang Negeri Sembilan dan pastilah aku menyokong Pasukan Selangor sebab aku duduk di Negeri Selangor dan dibesarkan di sini. Budak-budak kat office pulak ada yang sokong Selangor, dan ada yang sokong Terengganu, T-Team. Masing-masing dengan pendirian sendiri untuk menyokong pasukan favorite mereka.

-Selangor-

Akhirnya yang masuk final adalah Terengganu menentang Negeri Sembilan dan sekaligus meranapkan impian Selangor untuk menang kali ke_ 33.


Dan disebabkan aku taknak kalah dengan mereka di office ni, aku memilih untuk menyokong Negeri Sembilan.. Hakhakhak.. Kampung mak aku sempadan dengan Negeri Sembilan aje.. yuhuuu..

-Negeri Sembilan-

So nantikan keputusannya pada 29hb Oktober 2011 ini..

P/S: Aku betting kalau N9 menang aku nak belanja dorang nasi lemak dengan pau sambal. Ayoookk..

2 comments:

...sukahatisyje... said...

jgn risauuuuu....mmg you kalah.selamat duittt.heh!

-budakmusyuk- said...

@...sukahatisyje...

skang ai dh menang okey, u yg kalah.. mintak maap bebanyok yo..
Hobin Jang Hobin

Pink Cherry