...PerSEDIAAN KaHwin....Langsir Rumah

Hurmmm...

Sangat stress juga bila memikirkan pasal perkahwinan yang semakin hampir ni kan.
Macam-macam nak kena buat. Survey sana-sini. Kena buat budget lah..

Semalam aku, my mum, adik dan En. Tunang pergi ke Nagoya Masjid India coz my mum nak cari langsir rumah untuk majlis kami nanti. Dalan masa yang sama aku nak cari langsir untuk decorate bilik aku nanti. Bila sampai sana puas la mencari warna, corak dan jenis langsir yang sesuai. Pening juga kan bila awal-awal tak decide warna dan tema apa.. Habis satu Nagoya aku cari. Sampai my mum pening dan rasa nak pengsan.. Kesian kat my mum.. Yang aku ni pula, sebelum pergi lupa nak ukur langsir dalam bilik aku. Dah tak tahu berapa meter aku kena beli. So next time je la aku pergi dengan En. Tunang.

Balik rumah, my mum terus demam. Kesian my mum. Terpaksa bersusah demi anak perempuan tunggal dia seorang ni. Thanks emak.. Love you soooo muchh.. muaaxxx

Pagi ini sampai office, aku search kat Mr. Google. Cari contoh decoration yang cantik dan simple untuk bilik pengantin. Senang nanti aku sendiri yang hias bilik aku. Kata nak saving kan. Hehehe.. Tetiba pula aku jagi creative.. so kena tunggu je la hasilnya masa aku kahwin nanti

Antara contoh yang agak aku berkenan kat Mr. Google. Yang penting simple..


P/S: Lepas ni apa pula yang aku kena survey...??? (*___*)

2 comments:

Cik Bambam said...

aku undi pic no 1!! ehhehehe

-budakmusyuk- said...

Cik Bambam

tahla bam, aku saje je search ni. nak merealisasikan nye omak den gak nnti.. hahaha..

Pink Cherry