Salesman yang Vavi

Panas betul hati aku.


Aku sangat marah okey..
Tadi ada 2 orang Salesman datang office aku nak jual produk mereka
Meh aku cerita sikit menatang apa yang dia promote


'Relaxation Sandal' yang sesuai bagi orang yang kerja di office sebab mereka lebih banyak duduk
Kata salesman tu lagi, kasut ni 100% getah yang di import dari Singapore dan kita tak akan tergelincir walau kat atas tile. Bila pakai seolah-olah kita urut kaki kita. Nanti ada jual kat Watson atau farmasi mana tah dia cakap tadi. Harga pasaran RM79.00. Tapi hari ini HANYA RM19.90 katanya. (Kau katalah walau hanya RM5.00. Tengah bulan ni bang. aku pun sengkek ni. Harapan la aku nak beli. Hahahah)

Itu sedikit sebanyak tentang benda tu la
Siap suruh aku pakai lagi. Padahal tak rasa apa pun. Biasa je macam pakai selipar jamban je

Yang menjadi amarah aku di sini
Ada sorang salesman ni, dahla muka pun budak lagi. Budget macho lak depan aku yang santek ni
Dengan pakai spek mata hitam dia. Aku rasa kat luar tu mendung. Nampak ke??
Jalan ala-ala model konon nya. Bila bercakap dengan aku nak kerek(berlagak) je kau kan
Kau sedar tak yang kau nak promote produk kau orang. So kau kenalah sabar layan kerenah customer kau. Ni nak kekwat lak depan aku. Lagi la aku tak nak beli produk kau. (Kalau aku ada duit la kan) Vavi nye budak. huh..Nasib kau la.

Terus aku cakap " Tak apa lah. Nanti saya promote kat ibu-ibu mengandung yang lain". hakhakhak.. Malas aku layan kau orang. Baca blog lagi bagus.

Pasni aku nak print dan tampal kat depan pintu menantang ni

ganas tak haku??? mesti takde sapa berani masuk office aku pasni.. haha

No comments:

Pink Cherry