Tak sihat....

Hurrmmmm...

Memang sekarang ni musim orang demam, selsema dan batuk ke?
Hujan panas, hujan panas.. Adoii...
Last week aku demam..
Genap seminggu lepas demam, hari ini aku selsema pulak..
Ingat tadi nak rest je kat rumah
Tak tahan sebab asyik bersin je keje aku.

Ni kat office, asal aku angkat bila orang call je, mula la hidung aku rasa cam ada ulat nak keluar. Berlumba-lumba nak bersin. Bila takde orang call elok je ni.
Kang makan ubat selsema, mau aku tidur kat depan ni kang.
Sebab ubat tu akan buat kita ngantuk. Ubat selsema tu memang aku saje minta supaya ngantuk. Sebab aku alergi ubat. Takleh nak makan ubat yang ada PCM (Paracetemol yang terdapat dalam Panadol atau ubat demam). Kan kalau kita selsema kepala akan sakit. So aku minta ubat selsema ngantuk sebab ubat tu akan buat aku rest(tidur). So takdela aku akan menderita sakit kepala..
Dah habis tisu office ni aku kerjakan..


P/S : Boss.. boleh tak saya nak MC lagi.. Waaa.. mata ni dah berair dan kepala saya sakit la boss. Nak balik tidur..!!!!






No comments:

Pink Cherry