Buah hati baru

Heheheh..

Aku kalau tak jumpa dia ni sehari rasa macam tak lengkap hidup. Kalau balik kerja, perkara pertama yang aku buat adalah cari dia. Balik dari jumpa En.Tunang pun mesti kena jumpa dia dulu. Cium dia, peluk dia dan gigit dia. Nak tahu siapa dia???

Korang mesti dah fikir bukan-bukan kan? Curang dengan En. Tunang. No lah, aku tetap setia dengan En. Tunang.














tara......

Ini adalah anak buah pertama aku. Nama dia Nur Issya Emilia. Berumur 1 tahun 1 bulan dan 5 hari. Anak kepada adik nombor 2 aku. Aku memang suka baby girl. Sebab tu aku sangat sayang kat dia ni. Aku suka baby girl bukan sebab apa pun. Cuma pakaian budak perempuan kan comel-comel. Especially pink color. So kalau aku belikan baju untuk Issya ni mesti color pink. Disebabkan Issya ni juga aku nak sangat Kahwin cepat. Aku nak baby cepat. Hehehhe...





P/S : Semoga aku cepat kahwin dan cepat dapat baby. Amin.. heheheh

No comments:

Pink Cherry