Calendar 2012

Hurmmm...


Dah masuk tahun 2012 pun, tapi pagi ni meja aku still takde Calendar lagi. Bila officemate aku, kak T tanya 6.1.2012 hari apa, aku boleh cakap hari Selasa. Rupanya aku tertengok calendar December 2011. Hehehhe... Sorry yer Kak T. Saya salah hari. Maklumlah saya takde calendar untuk tahun baru ni. So aku pun buat calendar sendiri. Kesian betul aku.

-Calendar yang aku buat guna Word-

Masa tahun 2011, aku curi calendar Big Boss.(Eh, jangan bagitahu Big Boss yer aku curi dia punya calendar. Sebab dia kan dah banyak calendar, so tak salah aku ambil satu kan?) Tapi tahun ni takde pula aku nampak orang kasi calendar kat Big Boss.

Tadi En. Sufian ada jumpa client. Kebetulan orang tu kasi dia Calendar 2012 dan sebelum En. Sufian naik tangga dia ada offer aku calendar tu. Aku apa lagi, terus angguk macam burung belatukla. Rasa nak nangis pun ada. Terharu pun ada. "Terima Kasih En. Sufian". So sekarang atas meja aku dah ada Calendar. Takde la aku salah tarikh lagi.. heheheh

-Calendar yang En.Sufian kasi bagi menyerikan meja aku-


P/S: Aku sangat memerlukan Calendar untuk catat nota, filing surat, cop tarikh pada surat dan sebagainya..

No comments:

Pink Cherry