Fobia

Hurmm..

Sejak aku kena raba/cabul atas motor haritu, aku dah jadi fobia untuk keluar malam dan naik motor sorang-sorang. Bila ada motor lalu sebelah aku dekat-dekat je aku dah jadi menggelabah. Semenjak dari kejadian tu, kemana-mana jer aku pergi untuk waktu malam mesti bertemankan En.Tunang.

Semalam aku nak lepak dengan kawan baik aku kat rumah dia dalam pukul 9.00pm naik motor. Lepastu aku call bagitahu En.Tunang sebab aku taknak dia fikir aku keluar dengan orang lain. Lepas tu En.Tunang marah aku.

Aku : Awak, saya nak lepak dengan Didie kat rumah dia boleh?

En.Tunang : Awak nak pergi dengan siapa?

Aku : Soranglah.

En.Tunang : Berani pula awak nak pergi. Dah malam ni. Tak takut ker?

Aku : Ala, pasrah je la.

En.Tunang : Takde, awak tunggu saya mandi jap. Nanti saya hantar awak pergi rumah didie. Kalau awak pergi sorang, Tak payah pergi.

Aku : Takpe ker? Tak susahkan awak ker? Awak kan baru balik kerja.

En.Tunang : Saya risau awak pergi sorang-sorang. Tunggu, kejap lagi lepas mandi saya datang rumah awak.

Hurrrmmm..... terharu sangat. Rasa nak nangis je. Lelaki ni kadang-kadang tak nampak pun dia tunjukkan kasih sayang dia kat kita. Tapi diam-diam jer kan..




No comments:

Pink Cherry