...PerSEDIAAN KaHwin.... Spa & Facial

2 hari ni aku sebok cari package yang murah dan berbaloi untuk Spa badan dan Facial.
Kata nak kahwin kan.
Nak nampak kulit muka cantikla..
Nak kulit badan lembut..
Nak kena fikir pasal budget la coz takut lari budget..
Kat e-mail banyak package dari groupon.my.
So aku pun try la usya yang mana sesuai.

Sampai call kawan sekolah menengah dulu untuk pastikan benda ni bukan tipu
Thanks Cik Bambam sebab sudi melayan kerenah dan pertanyaan aku.
Lagi satu aku risau juga sebab takut bayaran melalui Card Credit
Al-maklumla aku "tak mampu" pakai Card Credit
Nasib boleh bayar online je. Merasa la nak beli apa-apa melalui online.


Untuk facial aku amik yang ini.


murahkan??? Sangat berbaloi. Siap ada massage lagi.. Aku suka sangat..
Dah call untuk booking. Dekat je dengan area rumah aku. Kepong


Dan untu Spa Badan pula aku amik yang ini


juga ada massage. Dan untuk kaki.
Pun dekat dengan area rumah aku. Setapak.
Tapi untuk package ni aku pergi dengan officemate aku
Takde la bosan nanti
Thanks Kak T sebab sudi teman saya.
Nanti kulit kita sama-sama lembut kan.. XOXO



P/S: Persediaan untuk hari bahagia.. Nak cari lagi sekali sesi untuk facial atau spa lagi. Tunggu next week pula.. Chaiyookkk...

2 comments:

...sukahatisyje... said...

ya lah...nak snding lg sekali...hem x sabar(2x)

Cik Bambam said...

hahahhha.. sekarang ko jgn bantai shopping spa on9 lak eh.. ehhehe

ur most welcome babe! :P

Pink Cherry