Daniyal dan Weekend

Welcome to Ismail Family, Muhammad Daniyal Bin Mohd Shahid. Semoga menjadi anak yang soleh dan membanggakan keluarga ye sayang. Semalam Cik Jue tak dapat nak cium Daniyal sebab selsema. Nak bau wangian syurga dari Daniyal. Daniyal dilahirkan pada 12 April 2014. Bertambah lagi ahli keluarga kami. Ni belah En. Suami. Semalam kami berkumpul rumah abang Ipar bagi melawat ahli keluarga baru ni.

Hye, saya Muhammad Daniyal

 Memang meriah sangat coz adik-beradik En. Suami kan ada 10 orang. Ni baru separuh yang ada. Kalau 10 orang yang berkumpul, macam-macam cerita lawak boleh dengar. Kadang cerita jiran sebelah pun boleh jadi lawak. Hilang stress bila duduk dengan diorang ni. So mari kita share gambar yang sempat diambil oleh En. Shahid(abang ipar)  kita. Gambar baby aku tak letak. Entah mana aku simpan. Next time aku update okay.

Gambar aku yang blur


Biras aku yang berpantang. Ni kali ketiga Caesar.  Rilex je dia jalan laju-laju.

Kakak sulung Daniyal (Yang berdiri) Comel kan
Nilah En. Shahid. Sempat abang ipar aku ber-selfie lagi

Gambar beliau yg telah diedit guna Perfect 365.. Macam2 abang ipar aku ni

Tengah hari tu aku dan En. Suami pergi kenduri kahwin.  Pengantin lelaki dan perempuan adalah kawan kami masa form 5. Macam aku dan En. Suami lah. Bercinta zaman sekolah lagi. Tapi cinta dorang bersemi lepas habis sekolah.. Hihi.. Pengantin perempuan ni kira BFF aku juga lah. Sebab sebelum kahwin aku suka lepak kat rumah dia sampai 3-4 jam. Dia juga teman aku susah dan senang. Tapi yang aku agak terkilan sebab tak dapat pergi masa dia nikah. Ada hal yang tak dapat dielakkan. Lagi 1 aku tak dapat bergambar dengan dia. Dah pegang anak kecik, nak suap dia makan lah. Waaa.. sedih okay. Tapi takpelah.. takde rezeki. So share je gambar yang classmate lain ambil.


Itu jer cerita aku untuk weekend ni. Sekian..

No comments:

Pink Cherry