Drama Korea

Malas betul nak update. Cerita banyak, tapi idea takde. Maklumlah I ni kan busy **busy tengok cerita korea**. Heheh.. Aku masa sebelum kahwin memang hantu okay tengok cerita korea. Sampai tak tidur malam sebab nak habiskan satu drama tu. Korang tau jelah kalau cerita korea tu berapa episod. Satu episod pun dah sejam. Kalau 16 episod?? Bila dah kahwin ni slow sikit sebab kalaulah aku gila juga macam sebelum kahwin, anak kemana laki kemana. Dengan tak makan, kerja rumah tak buat. Mau laki aku cari MADU untuk aku. Owhhh tidak!!!

Aku ni kalau heroin tu Lee Da Hea, memang lah suka sangat. Tak kiralah dia digandingkan dengan hero tua sekali pun aku tengok. Aku start tengok dia dalam Drama My Girl. Lagi-lagi hero dalam drama tu pun handsome. Mestilah tak miss aku tengok. Siap download lagi cerita tu. Entah berapa kali aku ulang tengok. Cerita banyak tak guna juga, korang kenal tak siapa Lee Da Hea tu?  Meh tengok gambar yer

Lee Da Hae.. Cantik tak?

Lagi sorang yang aku minat Yoon Eun Hye. Aku suka sangat tengok mata dan gigi dia. Banyak drama dia yang aku minat tengok. Antaranya Coffee Prince, Lie To Me, My Fair Lady dan Princess Hour.

Yoon Eun Hye. Comel bila dia senyum.

Kalau hero pulak, aku ni tak kisah sangat. Siapa-siapa pun okay asal heroin dia cantik. Tapi adalah 2 orang yang aku minat tengok. Gong Yoo dan Lee Dong-Wook. Cuma aku jarang follow drama diorang.
Gong Yoo

Lee Dong Wook

Sekarang ni aku tengah download cerita Miss Ripley. Heroin dia Lee Da Hae. Macam best je cerita tu. Sebelum ni aku tengok dia juga berlakon dalam Hello! Miss. Cerita ni macam kampung sikit. Tapi best. **Senang cerita aku memang minat dia. Hahahah..**

Hello Miss

Eh, korang minat ke cerita korea ni? Aku minat cerita jer, kalau K-Pop tu memang taklah kan. Nak cakap banyak kenapa aku tak suka kang ada pulak yang band aku nanti. Okay lah, aku nak sambung download. Nanti cerita lagi. Bye!





No comments:

Pink Cherry