Selamat Tahun Baru 2012

Hahahah.. Walaupun masih ada sehari lagi tapi aku tetap nak wish. Sebab kat rumah aku takde internet. Aku hanya update blog kat office je. Bukan tak nak pasang internet bagai kat rumah. Tapi En. Tunang sangat jeles okey. Dia takut nanti aku curang. Apa la En.Tunang ni. Habis kat office pun aku online juga. Boleh je nak curang. Tapi aku tak buat pun. Sebab sayang dia seorang je. Eh.. Dah melalut pula benda lain.

Okey, aku nak mengucapkan Selamat Tahun Baru 2012 kepada semua blogger. Semoga impian, azam dan harapan anda untuk tahun 2011 telah tercapai. Harap suka duka pada 2011 menjadi pengajaran dan pengalaman yang berharga buat kita semua.

Apa azam anda untuk tahun 2012 ni? Nak tahu azam aku?

1) Aku harap aku dapat menjadi isteri(kahwin) kepada En. Tunang tahun hadapan. Doakan semoga jodoh kami berkekalan yer.. Dan bahagia hingga ke akhir hayat.

2) Aku harap attendance aku untuk tahun hadapan biru sebab tahun ini boleh dikira dengan jari berapa kali jer aku datang awal ke office.

3) Aku harap aku dapat membahagiakan dan menyenangkan orang yang aku sayang terutama emak aku. Tapi tahun depan aku akan ada 2 emak. Eh.... hihih My mum and Mother-in-law.

4) Semoga rezeki aku untuk tahun depan lebih bertambah. Tak kira la rezeki apa pun Allah nak bagi. Eh? Mana tau kahwin terus mengandung.. Anak pun rezeki juga kan. Heheh

Buat masa ni, itulah azam aku. Semoga aku dapat mencapai semua azam aku tuh. Amin

Eh, semalam tengok tak episod terakhir Tentang Dhia? Apa perasaan korang? Berapa kotak tisu yang korang dah habiskan? heheh.. Ending okey, cuma aku tak puas hati sebab emak mertua Dhia (Ku Salmi) tak dapat balasan pun dengan apa yang dia dah buat pada Dhia. Apa-apa pun harap takde lagilah pada zaman sekarang ni emak mertua yang macamtu.


No comments:

Pink Cherry